Monday, February 7, 2011

final exam .

ok. masa saya post entri nie , saya sudah berhasil menjawab dua paper untuk final exam kali nie. haha . so far , okay la. lebih calculation daripada theory. sumpah taknak jawab theory , penat kot nak hafal benda alah nie. haha . ok -.- tapi saya dah salin banyak notes theory , *menyesal aku tulis banyak2 , bukan masuk exam pon .*

so sekarang ada baki lagi 2 paper untuk jawab . satu paper kena jawab ari rabu , and satu lg hari jumaat . dan lepas tuh saya enjoy cuti 3 bulan ! yabedabedu !! :D rasa taksabar nak duduk rumah sahaja tanpa pergi kelas , buat tutorial , hafal itu ini. kehkehkeh . :P

tapi bila pikir balik , sedih nak tinggalkan melaka . 3 bulan bukan waktu yg kejap , *yeke?* yela. nak tinggalkan my roomiess , sian dia tido sorg2 3 bulan nie. huhu. pastu tinggalkan housemate , dh tkdapat nak gelak huhahuha lagi :( will miss you guys a lot ok?! *nada sedih*

dan yang paling penting , sedih nak tinggalkan my baby . 3 bulan kita takdapat jumpe baby , sehari pon dah terlalu lama , apetah lagi 3 bulan . auch ! pedih hati nie. huu :( tapi takpe , handphone ade kan ? nnt kita manje2 dalam phone tiap2 ari eh bagi ilang rindu ? huu.

takpe , sekarang nie berjuang untuk dua paper final nie ! aja aja gaduh ! :D

No comments: