Sunday, February 6, 2011

i'm happy :)


kami jumpa lagi dan macam biasa , kami gembira bersama . :) kenapa? anda jealous? oh , tidak perlu sebab kami sama seperti pasangan lain . ada pasang surutnya . cuma kami lebih suka bila hubungan kami pasang sentiasa , tiada surutnya :) dan saya tahu , hanya dia yang saya mahukan :D

kami celebrate birthday kak anne merangkap roomate saya , hehe . serius have fun lepak dengan diorang . ade kak nana , kak anne , my baby , kak mira dengan bf dia. masa nak buat suprise , my baby sangat comel tlong saya prepare kek and lilin utk kak anne .tp malangnya , angin sangat kuat kat padang Dataran Pahlawan tuh , so lilin takbole nak pasang sebab akan sentiasa terpadam . geram tgk my baby berusaha nak hidupkan api kat lilin tuh . hehe . thx baby tolong saya :) bila dia dengan org lain , dia diam sangat . pemalu rupenya . hehe :p senyap je bile tengok saya gelak2 dengan kak anne kak nana . huhu. kadang2 je dia akan menyampuk buat lawak comel dia tuh . aww . awk nie memang buat saya tergoda la baby . hehe . tapi takpe , asalkan my baby tak pemalu dengan saya tuh pon dah cukup. hehe :)



baby, saya taktau saya jadi apa bila awak takde dalam hidup saya tau . so please , jangan tinggalkan saya ok ? :) iloveyousomuch .

lepastu kankan . hehe , malu nak cerita . tp nak cerita sgt .
kami pergi taman mini asean sbb kitorang dh blur nak pergi mana pagi tuh lepas pegi breakfast kat kedai roti canai biasa kami *padahal baru pergi dua kali* . sebelum tuh , kami pergi taman botanikal , tapi sumpah surrender sbb taman tuh sangat besar dan kaki kami serius lenguh kalau nak menjelajah taman tuh . cukup la sekali kaki saya penat bila berjalan kat zoo melaka . cuma tunggu dia dukung je , KALAU saya kurus. haha . so kami berjalan tanpa hala tuju and then ternampak taman mini tuh . so saya ajak la my baby pergi sana sbb rasa mcm teringin nak tengok isi kandungan taman mini tuh. huhu. masuk taman mini , tengok ade 13 rumah dalam taman rumah . and stiap rumah mewakili satu negeri. sedih sebab rumah perak langsung takde sambutan pape :(

masa kami masuk rumah kedah , kami sembang-sembang kosong dengan makcik yang masak2 kat rumah kedah tuh . dia cakap dia masak2 semua nie sebab nak buat promosi untuk warisan negeri kedah . ade bau laksa , serius terliur . huhu. pastu dia jamah kopi kedah dengan kuih , taktau kuih ape. tp sedap :) masa tuh , ade menantu makcik tuh . so kitorng bual-bual la , tny duduk mane . mentang2 my baby duduk kedah , so boleh la dia beramah tamah dengan makcik tuh. suddenly , saya dengar satu ayat . "kamu nie honeymoon ke ?" auch ! sumpah blushing gile. hahaha . dua kali benda tuh jadi kat kami and kami taktau kenapa. muka kami nie memang muka dah kawin ke? haha . lepas dgr tuh terus nak keluar sbb nak tahan malu. myb dia cakap cmtuh sbb dia nampak saya suap kuih kat mulut my baby. hehe :p my baby takdgr and dia nampak saya dh tersipu2 malu , dandan tuh jugak dia nak tau kenapa. mmg takbole la kan. haha . lepas dah salam2 makcik tuh , terus ckp . "makcik tuh ckp kite tgh honeymoon. haha ." terus gelak besar dia. jahat tau baby. huhu. tp serius rasa sangat sweet , sbb org pikir kami dh kawin . comelnya ! nak kawin dgn awak baby :p





masa nak hantar dia balik. adegan biasa la. air mata bercucuran . haha . saya taktau kenapa setiap kali hantar awak balik , saya nak nangis. padahal saya nie memang susah sgt nak nangis kalau takde benda yang bole buat saya nangis. huh. tapi awk dah ubah segalanya . awk nakal kan ? hehe . serius saya sedih sebab nak berpisah dengan awak lgi. lepas nie , kite jrang jumpe kan sbb saya takde kat melaka. dan saya akan rindukan awk baby . rindu sangat . :(


"hmm . jaga diri baik2 eh ? taknak nangis2 tau! nnt balik trus pg makan , mnd , and tido lepas tuh baru study tau ? ILOVEYOUSOMUCH! "

ermm . saya sayang awk sgt2 tau . sy nak awk tau tuh je . and we'll be together forver kan baby ? loveyoutoo :)


4 comments:

.aish. said...

<3

LuTaNiA said...

I love you so much too!
Awww! tersipu-sipu malu lah nk cakap kat awak! Sampai rasa nak bercucuran air mata ni!

nana saharuddin :) said...

aish : hehe , thx :)

nana saharuddin :) said...

anne : gile ah ! haha , jahat kot. jangan la mcm nie , baru nak romenromentik sikit dengan dia. hahah :p bukan selalu tuh :)