Thursday, January 27, 2011

encik hazarul ikhwan yang gedik

my baby slalu cakap , "kalau kita gaduh seteruk mana pon , pliss jangan nak sebut perkataan putus ok?" and so far , kitorang takpernah terlepas cakap benda tuh . yeay ! we did it kan baby ? thats why i love you :)

tapi my baby sekarang over gediks la . saya pon taktau kenapa. control habis tau . kalau boleh dalam sehari , dalam tiap-tiap msg yang dia bagi mesti nak tanya soalan yang sama .

harini ade msg or call or gatal dengan lelaki tak?"

no baby . saya tak buat tuh semua . saya hanya ada awak je . :)

kadang2 my baby suke nak manje-manje dengan saya . ee , menyampah tau . huhu. dia buat saya rindukan dia . dah lama tak jumpe kan baby kan ?

"morning my lovely wife ! comel dia tido. geram!! rase nak gigit-gigit je! haha. nanti dah bangun msg by eh ? LOVEYOUSOMUCH !"

bile tengah tido tuh , terus tak jadi tido. kalau lah ader orang kat sebelah saya time tido , mesti dia pon rasa nak terajang muka saya bile saya baca msg my baby tuh . auch! :P

"syg! muahx! kat pipi syg.. comel tido.. geram! aby pon comel ikot mama diaa. huu. papa rindu korang .. hurmm. rindu sgt! kalau boleh hari ni jugak papa pergi jumpe aby dgn mama! loveyousomuch syg ! :( "

alaaa. kalau dia anta msg mcm nie , mst saya rindu. yelaa. dia macam dah panah hati saya tau . taktau kenapa kalau tak jumpe , mesti nak rindu lebih-lebih . huhu. nanti kita kawin eh baby? duduk sama sama . nanti kite buat aby betol-betol eh! HAHAHA :D

my baby kalau cemburu tak ingat dunia. sampai saya yang pujuk dia nie , jadi marah balik bila tengok dia mcm nie. geram sgt ! cmburu tak bertempat tau baby nie ? awk nak saya cubit tangan awk ke baby? huhu.

bile saya ingat semua nie, saya rasa macam tak sangka sangat yang saya boleh sayang awak sampai teruk macam ni. awak mandrem saya eh baby? huhu. takpe. saya tak kisah kena mandrem , awk. asalkan awk yg mandrem saya , bukan org lain . :)

awak jangan nakal-nakal eh kat sane ? jangan menggatal. ingat saya sorg je . ok? saya sayang awak sorg je tau keding? takde sape boleh ubah . ok? LOVEYOU apple pie :P

No comments: