Wednesday, March 2, 2011

selesai :)

hey peeps :) hee , berhabuk la blog saya nie. jap eh ? *fuuhhh fuhhh* okay dah kilat balik , penat betul vacuum blog . -.-

kalau saya kilatkan blog saya pon , bukan ada sapa sapa baca , hehe . :P takpe , kilatkan utk pembacaan diri sendiri . huhu. ok dah start merepek. stop IT :)

btw , saya rindu nak perah perah otak tulis merepek-merepek dalam blog , tapi saya bizi. bizi layan suami , aucchh . haha . takde la , kidding . bizi buat kerja-kerja kat rumah , online pon dah jarang . i mean , dilarang online selagi dia tak online . haha . kdg2 je online , tuh pon tak smp beberapa minit , main game , tegur org sikit and then biarkan tergantung terus off.HAHA , jahat saya nie rupanya. act , malas nak online dah sebab saya tgk takda ape-ape yg boleh buat saya ghairah nak online . seriusly , facebook makin membosankan . *sigh*

berbalik kepada topik asal. mst pelik apesal la minah nie buat tajuk "selesai" padahal ape yg dia tulis macam lari tajuk. eh , sukati aku la nak tulis ape , lain dpd tajuk. kena main tarik tali , baru best . :P

berbalik kepada topik asal -.- malam tadi selesaikan permasalahan demi permasalahan dengan my baby . okay . im so sorry baby sebab buat awak nangis malam tadi. my bad. but i hope our conversation last night will be our last "bad" conversation okay ? serious sayang taksanggup nak bertengkar itu ini dengan baby lagi. i miss you so much okay ? dahla kita takdapat jumpa , and then bertengkar bagai mcm last night , sumpah sayang rasaaa ARGHH ! baby pon dah dengar kn semalam ? from the bottom of my heart , im really sorry . i didnt mean to hurt you. youre the one in my heart , dan takde sape boleh ganti . i just want you to know that . and i want to be the best for you baby . :(

and our conversation end at 2 am , bukan 2 pagi sgt la. lebih kurang kul 3 . and then saya suruh dia tidur , sian dia . im sorry sangat baby . dahla arini dia kena bangun pagi pegi kelas , nasib baik dia tidur dlm kelas tadi sbb dia masuk kelas biasa arini , tidur bebaik eh baby ? :) i love you so much .

okay . kitorang takkan dapat jumpe selama 3 month ! OH S*** ! taknak lagi lama ke ? hurm . bila pikir pasal nie , serious rasa tensen , nak tunggu 3 bulan tuh bukan lama . bukan mcm 3 hari . even 3 hari pn susah nak bertahan kalau tak jumpe , apetah lagi 3 bulan . sorry baby . :(

sayangg akan sentiasa doakan kita takkan bertengkar lagi , takkan gaduh lagi , and hubungan kita akan sentiasa wangi dengan kemesraan kita yg sayang rinduuuuuu sangat tuh . okay baby ? miss you so much :)

2 comments:

Aisya J said...

Haha comel je kamu :)

nana saharuddin :) said...

haha , tak sangat la . you lagi comel kot :) nway , thx follow i ^^