Tuesday, February 22, 2011

busy busy busy.

dah lama tak update blog. since duduk kat rumah , takde idea nak tulis ape lagi. and everything comes together. bad and good. ahh. i miss the old us. yahh , kami yg gila-gila dulu. and now , everything become so serious. between me and you. but its okay. walau ape pon jadi. saya tetap sayang awak , weee :)

actually , saya takde lah bizi mana ponn . duduk rumah , tidor , makan , msg my baby , makan , tidor , tgk tv. tuh je la -.- joging baru sekali , haha . cakap je nak kurus . haishh . takpe2. petang nie kite start joging balik eh ? woot woot :P

anyway , saya dah tuka nombor . sekarang saya pakai digi easy prepaid. ngeee :P maxis sekarang makin teruk la , sangat mahal dan menghabiskan duit saya tiap2 hari. so saya dan my baby decide nak beli digi . and ternyata pakai digi lagi jimat ! yeay. sejak sy pakai digi , belom pernah topup lg *bangga* ^^ call my baby free , msg free. semua free la. jarang dalam baki akaun kredit sy ada berbelas2 ringgit dalam 3 hari. auchh . :)

okay la . itu je yg nak disampaikan . kepala pening berpusing-pusing , bangun lambat td -.-

ALWAYS LOVEYOU HAZARUL IKHWAN :)

No comments: