Sunday, March 6, 2011

my style *gambar sahaja*

okay . saya beli tudung baru and sumpah saya taktau nak pakai camne . *gedikkss , main beli je kau kan?* tudung dia cantik , seriously. so saya dengan merasa megahnye memakainye secara main-main atau dengan nama manjanya mencuba dahulu . ok. takde kaitan . ini adalah sebahagian daripada gambar hodoh saya . silakan menatap :)



masa nie tengah over sebab pakai shawl nie menjadi , kalau tak mengembang sana sini . :)




ok. saya tau pipi saya sangat tembam . *abaikan baju yang saya pakai itu ok.* maluuu


motif : taktau , menggatal je sebenonye niee. huhu



mata saya pelik disitu. asyik nak menutup je sebelah tuh , sebelah lagi mata dah mcm stim . aiyoo
dua nama itu adalah seorang budak lelaki yang sama . harap maklum :)



terasa macam Heliza Helmi , haha . sumpah perasan . udah-udahla tuh nana oiii. haha



saya tau mata saya tak besar walau saya cuba besarkan sehabis mungkin. terpaksa akui mata saya kecik :(



takde. teman nak mengetry snap pakai phone nie , tengok lawo ke idok. bukan nak menunjuk. C3 je kot . hishh.


yang ini untuk awak my baby . i love you :) tengok tengok , ade nama awak. comel kan saya ? thx, saya tau :P



mak cukup tak berkenan saya buat mulut macam tuh. sumpah rasa macam quack quack , tapi tetap maintain . :) saya sukaaa pape ponn :D


okay . W stands for whatever , untuk sesapa yang benci saya . huruf W nie saya bagi awak ok? :)



saya tau saya gemuk. tengok tangan laaa :) dan still tak jadi nak tiru macam Heliza Helmi , dengan mata sepetnya . kalau pakai contact lens , mesti jadi. weee :P

No comments: