Monday, March 7, 2011

faceblog :)

sedang berjalan-jalan disekitar blog blog orang , saya ternampak satu blog nie. actually , dah lama nampak arituh tapi masa tuh macam tak amik tau sangat . blog nie lebih kurang macam FACEBOOK , cuma yang lainnya nama dia FACEBLOG. comel kan ? :) so dengan rasa terbuka hati , saya pon follow la and ikut semua arahan yang dia suruh . ape la salahnya kan ? orang berbudi kita berbahasa , orang memberi kita rasa sama-sama . ok. sumpah lari tajuk. haha .

setelah di print screen , comel kan ? walaupun saya taksuke pink , saya tertarik jugak akhirnya :)




so kepada followers saya yang tak seberapa nie , follow la faceblog nie. mane tau boleh mengeratkan silaturahim antara blogger-blogger semalaysia nie . kankan ? tambah kawan , ape salahnya .


much love ,
nana saharuddin :)

No comments: