Monday, January 24, 2011

saya suka demam :)

balik balik t.intan je , terus demam . suka sangat! memang saya balik rumah sbb nak terbongkang atas katil je kan? huhu. baru bape hari duduk rumah, dah kena penyakit . sakit ohh. tuhan je la yang tau . tuh la. degil cakap mak. mak kata , "pakai payung tuh.nanti demam.!" tapi saya degil. nak jugak redah hujan . dan akibatnya , saya terpaksa la berkurung dalam bilik. huhu . suka sangat :)

tapi demam kali nie , macam lain sangat . saya sakit belakang , kaki lenguh , asik muntah-muntah . cirit birit. saya ingatkan saya nie suspek denggi , tapi rupanya tidak. takut juga la , sebab sekarang nyamuk semua jahat . kan? so saya kena lebih berwaspada dengan ape yang terjadi kat diri saya .

saya dah makan ubat. semua saya dah buat. tapi hasilnya tetap sama . kadang-kadang badan ni ok , pastu kalau lama-lama sikit mula la demam panas balik. saya suka sangat. *letak tangan atas dada dan mata pandang ke atas.* haha

takpe. saya nak sembuh . sebab saya nak ulangkaji pelajaran. saya nak melalui peperiksaan akhir untuk sem kedua saya . saya taknak main2 . saya taknak ulang kertas. perit ohhh . huhu. saya kena lawan sakit saya . saya nak halau dia jauh-jauh. jangan bagi dia kacau saya lagi. nanti boyfriend saya marah . -.-

*kalau demam memang macam nie , merapu-rapu. thx to Hazarul sebab jaga saya dari jauhh . aww . Loveyou :)

No comments: