Wednesday, January 19, 2011

i know you love me , and i really appreciate it baby :)

baby.
thx sebab sentiasa ada dgn saya . time senang , time susah . baby sentiasa ada . sampai saya yg rasa saya yang takde time baby susah . i'm sorry :(

baby.
thx sebab sayangkan saya . terima saya seadanya. baik buruk saya , baby tetap terima saya kan? thx sbb tak jadi cerewet mcm LELAKI-LELAKI yang ada kat dunia nie. baby nak tau , prangai baby nie buat saya makin sayangkan baby .

baby.
thx sebab sudi maafkan semua kesalahan saya . kisah silam saya . thx sebab paham keadaan saya . apa yang saya nak dan apa yang saya taknak. saya tau baby buat semua ni sebab baby nak saya happy dengan baby kan? and yes , i'm happy with you baby :)

baby.
thx sebab sentiasa membebel kat saya. hehe. walaupun kadang-kadang saya rasa geram dengan baby sebab sentiasa bagi nasihat yang sama , tapi akhirnya saya tau kenapa baby buat semua nie. jangan risau. sayang saya hanya untuk baby ok?

baby.
thx sebab slalu marah2 kat saya . kongkong saya . dengan sikap baby mcm nie , baby dapat selamatkan saya dari durjana-durjana yang ada kat luar sana kan baby? dan saya janji saya takkan sia-siakan kepercayaan baby kat saya walaupun baby sentiasa risau benda yang sama kat saya . >.<

baby.
thx sebab dah banyak susah sebab saya. baby sanggup kena perli dengan mak ayah akak adik baby sebab hubungan kita kan , tapi baby tetap cool. saya suke :D baby comel sangat kan. hubungan kita pon dah direstui , tunggu masa je lagi. awww :)

baby.
thx sebab jadi baby saya .and saya akan jaga baby baik-baik. kan baby? iloveyou baby :)