Friday, December 31, 2010

2011 :)

tahun 2010 dah pon tinggalkan kita , setelah berada bersama kita selama 365 hari. suka duka dah pon kita hadapi dalam tahun 2010 nie . ade yg manis , ade yang pahit. dan tahun nie jugak la nana mula jauh daripada family , menjalankan tugas sebagai seorang pelajar. huhu.perit sangat . nak kata tahun 2010 nie paling buat nana sedih , tak jugak . ade je yg best . hehe . tp ntah la . mungkin tahun 2010 nie tak banyak tuah sgt kot untuk nana .

mungkin tahun 2011 nie akan membuatkan nana lebih bermuhasabah diri. lebih matang , lebih segala-galanya . takde lagi sedih , takde lagi kecewa dlm hidup. hanya gembira menikmati hidup sepuaspuasnya . masa nie je la pon kan , kalau tak sekarang bila lagi ? huhu.

ok. tahun 2011 memang takde azam , same je macam tahun-tahun sebelumnya . sbb nana tau , kalau pasang azam pon azam tuh takkan jadi. haha . so biarkan je la . kalau ade rezeki , ape yg diinginkan tuh akan dapat jugak dalam hidup saya . kan? :)

so kepada semua umat malaysia , selamat menyambut tahun baru dan semoga tahun ini membawa lebih pengertian dalam hidup dan membuat kita lebih menikmati hidup kita sendiri. dan majulah sukan untuk negara . go go malaysia ! SAYANG SAFEE . haha . :D

No comments: