Thursday, April 7, 2011

berhabuk

*ambik penyapu dengan penyodok*

*sembur blog dengan febreeze anti bacteria*

*sapu-sapu habuk dalam blog sambil nyanyi lagu soley-soley*

*tangan berayun macam usop wilcha*

3 hari kemudiann...

okay done :) lama sangat tak sentuh blog nie. sangat banyak habuk dia , kalau guna vacuum pon belum tentu boleh bersih. ish ish . okay , hi kawan-kawan . *ade ke kawan aku? :(* awak semua sihat? hah ? demam ? alololo , kesiannya dia . dah makan ubat? demam kenapa? lahhh , rindu kat saya ke ? *muka bersinar-sinar* terima kasih la sebab perhatian pasal saya *mata pandang atas , tangan letak kat dada* ingat lagi ke dengan aku? lah , aku tau takde sape kenal aku. budak hingusan je ni , kalau tak update blog pun orang taktau. kankan? takpe , pelan pelan kayuh :)

so , hows my day sejak tak berblog ni? macam biasa la , rutin harian yang membosankan -.- tapi kan , malam tadi serius jari-jari ni rasa lenguh sangat , taktau kenapa. mungkin sebab rindu nak taip kat blog ni kot . tok tok tok *bunyi keyboard*

*bunyi cengkerik*

15 minit kemudian...

aku ada tengok ABPBH arituh. fuyoo , tak sangka Shaheizy Sam menang tahun ni. tak sia-sia i undi you tau , hah . lepasni bawak i drift naik kereta Teana you eh? dah janji kan? *wink wink*

cuma aku takpuas hati dengan kemenangan Fasha nak Sandar tuh . entah macam mane boleh terselit nama dia plak dalam pemenang kali ni. aku rasa aku dah banyak antar vote untuk my sis Lisa Surihani , kenapa dia yang dapat ? damnn gedixxx ! sumpah suara dia macam katak tunggu masa nak panggil hujan , rasanya suara katak lagi garau daripada suara dia. serius takpuas hati. takpe. mungkin rezeki dia. aku pun takboleh nak cakap apa-apa. jangan dia menang Bintang Paling Popular sudah la. popular dengan kontroversi bikini dia tuh ada la -.-

zizan ternyata memang best la jadi hos dalam ABP tuh. comel lote je HIDUNG dia. hehe . walaupun dikecam hebat time Maharaja Lawak harituh , dia still mantopp. sama je dengn johan , datang time lasttttt skali. comey je dengan usop wilcha tuh. pape pun , i LOIKEE jozan ! :)

dan aku disini masih gemuk dann tak kurus-kurus , aku taktau la apa liat bebeno lemak dalam badan aku ni nak keluar dpd idup aku . runsing bebeno. jenuh la aku bersenam , makan pon dah kuqhang , berat badan tak jugak turun-turun. haihh , nasib badan . ade lagi 2 bulan je ni nak balik Melaka . habislah aku dengan abe capang bila aku balik Melaka nanti , dah dicabar untuk kuruskan badan sebelum jumpe dia.. huu. baby , awak bagi saya masa lagi boleh tak? :( susah la nak halau lemak-lemak ni , hurm. hah , apa kata awak sedut lemak saya then share kat badan awk ? nak tak? mesti badan awk jadi tough gitu , hehe . kata sharing is caring kan baby :)

taksaba sebenarnya nak balik Melaka , nak masuk kelas belajar balik. otak ni dah tepu sangat dah , takde ilmu masuk. sem baru ni , aku dah berazam dh takmo ponteng-ponteng lagi. haha . dahla kena supp exam untuk Math Tech 2 , huuu. nasib tak kena repeat. itu le padahnye memonteng kelas dengan tutor dulu. kan dah jadi mcm ni. haha . taknak ulang dah , "awak" dah insaff. :)

dan yang paling penting , taksaba nak balik Melaka jumpa baby capang saya :D ngeee , rindu sama dia. rindu nak gaduh dush dush dengan dia WALAUPUN kami takpernah gaduh depan-depan. haha . HELLO , jumpa sekali sekala takkan nak gaduh jugak kot? cukup-cukup la gaduh dalam phone , time jumpe mesti nak manja-manja mesra-mesra gitu. tak gitu baby ? iloveyou and imissyou la baby :) tunggu saya tau? nanti kita pergi jalan sama-sama eh ? :D

p/s : taktau lepas nie bape hari plak baru nak update entri baru . harap maaf ya , otak saya tak banyak idea sangat :)

much love ,

No comments: