Sunday, March 20, 2011

aku taksuke la !

mood untuk mengupdate blog dua tiga hari nie tergendala dua tiga hari ni sebab demam dan sedih. sobsobs. demam ni pon gatal-gatal nak masuk badan , padahal baru kena dua tiga titik hujan , dah selsema dan terus demam . taktau kenapa , sejak akhir-akhir nie antibodi aku makin tak kuat . kalau dlu , nak redah hujan lebat pun okay je . takde effect pape pun , sekarang kena sikit pun dah berdesuttt hingus keluar -.- yang bab sedih plak, sebab my baby dah balik tempat belajar so kitorang dah takbole nak webcam ! uwaaa , serius nangis malam jumaat rituh bila dia say goodbye before kitorang tidoo. huu , dah takdapat nak tengok telinga comel dia tuh. huu :(

anyway , hari jumaat tuh aku tengok jugak la final Raja Lawak 5 . antara favourite aku jugak tuh , tiap-tiap jumaat aku tengok. hehe , nak kata puas hati dengan keputusan dia pun tak jugak cuma kecewa sikit la sebab Balas takdapat jadi juara . huhu. WALAUPUN aku vote R2 , tapi aku sokong Balas. pelik kan? haha . even diorang punya lawak tuh lucah-lucah sikit , tapi diorang kelakar. esp Syuk. awatla Tom Jerry tuh comel sangat. hahhah. tengok muka diorang dah boleh gelak dah . tapi so far , okay la Man jadi juara sbb dia punye persembahan masa final pun okay jugak. masa muzikal komedi tuh , dia paling best la. huhu. takbole bela je dia describekan setiap patah perkataan untuk REMPIT. menjadi plak tuh. haha . untungla dia dapat 100 ribu , makan dia sorang je sebab yang lain kena bahagi dua . hukhuk.apa apa pun , tahniah la untuk Man sebab berjaya menjadi juara Raja Lawak musim ke 5 . terus qualified untuk Maharaja Lawak ! taksaba mak , nokk ! :D nak tengok finalis raja lawak yang dolu-dolu berentap sesama sendiri. mesti bingit show tuh :P

time aku tulis entri ni , hingus aku still meleleh-leleh keluar . ish , serius taksuke. kena pegang sapu tangan je sepanjang masa , runsing ialls. :( nasib taktumpah kat laptop aku ni udahh la :( sapesape ade ubat selsema yang mujarab , bolahla hantar kat rumah aku kat 247 , jalan meranti teluk intan eh? haha .

dan sekarang aku makin gemuk daripada dolu-dolu. lagi la aku taksuke ! niat nak diet , "esok aku mesti start diet.!" bile sampai esok , takjugak diet-diet. melantak jugak nasik banyak-banyak. ishhh. susah susah . esok nak start diet jugak ! apa pon nak jadi , jadi la . nak diet jugak. taknak makan ! :(

p/s : esok banyak kerja nak buat , kena keluar pagi-pagi. lagi lagi aku taksuke ! memang entri kali nie entri untuk taksuke je laa ! DAHSYAT bak kata Nazmi :P


much love ,

No comments: